مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-07سياسي

امید آفرینی در تبیین فعالیت های روابط عمومی ها دیده شود


یاسوج_ معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید آفرینی در تبیین فعالیت های روابط عمومی ها دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجواد هاشمی مهر بعد از ظهر دوشنبه در نشست اعضای شورای روابط عمومی های استان افزود: مهمترین وظیفه روابط عمومی ها تبیین دستاوردها و اطلاع رسانی به هنگام است.

وی ابراز داشت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی با انعکاس دستاوردهای ماندگار نظام و دولت می توانند همواره امید آفرین شوند.

هاشمی مهر افزود: هر دست اندر کار روابط عمومی باید بپذیرد و متعهد باشد که خود را در خدمت اهداف و برنامه های سازمانی قرار داده است.

وی آموزش روابط عمومی ها را مهم دانست و گفت: ارتقا سطح آگاهی روابط عمومی ها و دادن اختیارات کامل به مجموعه روابط عمومی می تواند در حل مشکلات این حوزه نقش مؤثری ایفا کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بر تبیین واقعیت ها و ایجاد امید و ارتباط تنگاتنگ با حوزه رسانه را از وظایف اصلی روابط عمومی ها بیان کرد و افزود: از سویی برای کارآمد سازی نظام ارتباطی و رسانه ای دولت، توجه جدی به روابط عمومی ها، یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در راستای تحقق جهاد تبیین باید برخوردار از ابزار و امکانات بروز و مطالعات ارتباطی باشند و جلب اعتماد مردم، افکار عمومی و مخاطب پذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید آفرینی در تبیین فعالیت های روابط عمومی ها دیده شود

امید آفرینی در تبیین فعالیت های روابط عمومی ها دیده شود