مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-09سياسي

نقدهای خبری محرک خوبی برای مسئولان است


نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات استان با کمک خبرنگاران حل می شود، گفت: مسئولان نباید به بهانه های مختلف حصاری را دور خود ایجاد کنند که جلوی نقدها را بگیرد چرا که نقد شدن جزو نیازهای هر مسئولی است و نقدهای خبری محرک خوبی برای مسئولان است.

- مهدی دوستی صبح امروز (18 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسئولان نباید به بهانه های مختلف حصاری را دور خود ایجاد کنند که جلوی نقدها را بگیرد چرا که نقد شدن جزو نیازهای هر مسئولی است و اگر سیستمی خود را بی نیاز از انتقاد بداند آغاز سقوط آن خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام اسلامی، افزود: برخی ویژگی های جمهوری اسلامی ایران در کمتر جایی دیده می شود؛ به عنوان مثال در استان هرمزگان هفت مدرسه ی تک دانش آموزه داریم که نشان می دهد تحصیل حتی یک دانش آموز نیز برای نظام مهم است و زیرساخت های آن را فراهم می کند.

استاندار هرمزگان، عنوان کرد: نظام اسلامی برای آموزش فرد فرد مردم کشور، برای حیات و سلامت مردم دغدغه و برنامه دارد و برای تحقق این اهداف تلاش می کند.

دوستی در ادامه با بیان اینکه نقدهای خبری محرک خوبی برای مسئولان است، اظهار کرد: مسائل زیادی وجود داشت که اگر توسط خبرنگاران خبری نمی شد اتفاق مثبتی نیز رقم نمی خورد به عنوان نمونه بحث س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدهای خبری محرک خوبی برای مسئولان است

نقدهای خبری محرک خوبی برای مسئولان است