مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-22سياسي

کسانی که التزام عملی به ولایت فقیه ندارند شایستگی نمایندگی مردم را هم ندارند


کسانی که التزام عملی به ولایت فقیه ندارند شایستگی نمایندگی امت حزب الله را هم ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه شهرستان بهمیی دیدار و گفت وگو کرد.

امام جمعه شهرستان بهمیی در این نشست گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره زحمات و تلاش ها و مجاهدت های تمام انبیا و اولیا الهی و رهروان حق و حقیقت است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: آرمان و اهداف تمام انبیا الهی و اولیا الهی و رسولان الهی و همه شهیدان تحقق حکومت توحیدی و نظام اسلامی و حاکم شدن ندای لا اله الا الله و حاکمیت ارز ش ها و آموزه های دین و حاکمیت قوانین و آیین اسلامی است این نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دهنده راه همه انبیا و اولیای الهی است.

وی گفت: یکی از آثار مجاهدت های تمام اهل بیت امروز همین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است شورای نگهبان وظیفه حراست از این نظام اسلامی را به عهده دارد ضامن سلامت این نظام اسلامی است و مانع است که نظام اسلامی از خط دین و اسلام و قانون منحرف نشود قانون اساسی ما که ستون فقرات نظام است صیانت از آن به عهده شورای نگهبان است حقیقتاً شورای نگهبان امین نظام اسلامی و مظهر اعتماد عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که التزام عملی به ولایت فقیه ندارند شایستگی نمایندگی مردم را هم ندارند

کسانی که التزام عملی به ولایت فقیه ندارند شایستگی نمایندگی مردم را هم ندارند