مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:012023-08-19حوادث

زائران خودروهای خود را جلوی درب منازل پارک نکنند


با نزدیک شدن به ایام اربعین و افزایش تردد از نقاط مختلف کشور، از زائران تقاضا داریم خودروهای خود را جلوی درب منازل و بلوار ها پارک نکنند.

- سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین و افزایش مراجعات زائران از نقاط مختلف کشور به استان ایلام و شهر مهران، از زائران عزیز تقاضا داریم که خودرو های خود را در مسیر های ممنوعه و جلوی درب منازل و بلوار ها پارک نکنند .

وی افزود: زائران گرامی در این رابطه می توانند بلافاصله با ورود به شهر به پارکینگ هایی که از قبل مشخص شده اند مراجعه کرده و نسبت به پارک خودرو خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: زائرانی که خودرو های خود را در مسیر های ممنوعه و جلوی درب منازل و بلوار ها پارک کنند، بلافاصله به وسیله جرثقیل و یدک کش به پارکینگ هایی که از قبل مشخص شده اند منتقل می شوند.

سردارسلمانی خاطر نشان کرد: زائران در صورت جابجایی و انتقال خودرو می توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه های 110 و 120 از نحوه وضعیت خودرو خود مطلع شوند.

این مقام نظامی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی و گرمای حاکم بر شهر مهران، زائران جهت جلوگیری از آتش گرفتن خودرو ها از وجود هرگونه وسایل آتش زا از قبیل فندک، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران خودروهای خود را جلوی درب منازل پارک نکنند

زائران خودروهای خود را جلوی درب منازل پارک نکنند