مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-03سياسي

از توان جهاددانشگاهی برای حل مشکلات کرمانشاه بهره می گیریم


استاندار کرمانشاه با اشاره به توان و ظرفیت علمی بالای جهاددانشگاهی، گفت: از توان و ظرفیت این مجموعه برای حل مشکلات استان بهره می گیریم.

- از توان "جهاددانشگاهی" برای حل مشکلات کرمانشاه بهره می گیریم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به توان و ظرفیت علمی بالای جهاددانشگاهی، گفت: از توان و ظرفیت این مجموعه برای حل مشکلات استان بهره می گیریم.

محمدطیب صحرایی، امروز (12 مرداد) در نشست با رییس جهاددانشگاهی کشور و جمعی از مسئولین سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه دریایی از فرصت ها و ظرفیت هاست، گفت: قطعاً مسائل و مشکلاتی در استان داریم و نمی توان منکر آن شد، اما در کنار آن انبوهی از ظرفیت ها در حوزه های مختلف داریم که هرکدام می توانند عرصه ای برای کار و فعالیت های بی شمار باشند.

وی افزود: آنچه امروز به اسم محرومیت گریبان کرمانشاه را گرفته نشات گرفته از عدم شناخت ظرفیت های این استان است و اگر بتوانیم این ظرفیت ها را به معنای واقعی آن شناسایی کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنیم، قطعا گام مهمی برای محرومیت زدایی از این استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر مجموعه های ترکیبی دانش محوری مانند جهاد دانشگاهی تمرکز ویژه ای بر ظرفیت شناسی استان داشته باشند و بتوانند با شناخت درست این ظرفیت ها، زمینه را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توان جهاددانشگاهی برای حل مشکلات کرمانشاه بهره می گیریم

از توان جهاددانشگاهی برای حل مشکلات کرمانشاه بهره می گیریم