مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 01:052023-08-13سياسي

دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید


معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با محکوم کردن جنایت تروریستی در شیراز گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شامگاه یکشنبه 22 مرداد ماه در مراسم شهدای مقاومت که در مسجد و حسینیه ارشاد شهر تهران با حضور آحاد مختلف مردم انقلابی تهران ، مسئولان و خانواده های معظم شهدای مقاومت شهر تهران برگزار شد ، خاطرنشان کرد: شمارش معکوس برای افول رژیم صهیونیستی آغاز شده است و همه کارشناسان سیاسی این مسئله را اعلام کرده اند که این رژیم در کمتر از 25 سال آینده نابود خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر امروز اسراییل شکننده شده است ، مدیون خون شهدای مقاومت هستیم ، بنده به عنوان یک طلبه دست و پای پدران شهدای مقاومت را بوسه می زنم و به وجود خانواده های معظم شهدای مقاومت افتخار می کنم ؛ شهدای مقاومت و جبهه مقاومت همیشه ایثارگری و جانفشانی کرده اند.

اگر امروزه امنیت داریم به برکت همین شهدای عزیز است و باید قدران خانواده های آنها باشیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: برخی از مسئولان که تا دیروز بر علیه جبهه مقاومت صحبت می کردند و خانواده شهدای مقاومت را نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید

دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید