مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-23اقتصادي

ظرفیت گردشگری سلامت ایران برای درآمدی معادل 500هزار بشکه نفت در روز


عضوشورای عالی نظام پزشکی با بیان اینکه درآمد خالص گردشگران سلامت را تنها با استفاده از ظرفیت های خالی موجود نظام سلامت می توان به معادل روزی حدود 500 هزار بشکه نفت خام افزایش داد، - عضوشورای عالی نظام پزشکی با بیان اینکه درآمد خالص گردشگران سلامت را تنها با استفاده از ظرفیت های خالی موجود نظام سلامت می توان به معادل روزی حدود 500 هزار بشکه نفت خام افزایش داد، گفت: در حال حاضر سالانه حداکثر 1 میلیون و 200 هزار گردشگر سلامت به کشور ما می آیند که اگر هر کدام متوسط 2000 دلار در کشور خرج درمان و همین اندازه هزینه اقامت و رفت و آمد کنند، نزدیک به 5 میلیارد دلار در حال حاضر در این حیطه درآمد کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر دباغ گفت: می توان به گردشگری سلامت در آینده خوش بین بود به شرطی که سعی و تلاش کرد.

برای موفقیت باید ساز و کاری را تعریف کرده و آن را اجرایی و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم و برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف تمرکز کنیم.

بودن یک ساز و کار مناسب برای پیشبرد اهداف کمک مان می کند تا به وضعیت بهتری نسبت به وضعیت فعلی برسیم و جایگاه خود را در دنیا ارتقا دهیم.

عضو شورای عالی نظام پزشکی با بیان اینکه درآمد خالص گردشگران سلامت را تنها با استفاده از ظرفیت های خالی موجود نظام سلامت می توان به معادل روزی حدود 500 هزار بشکه نفت خام افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت گردشگری سلامت ایران برای درآمدی معادل 500هزار بشکه نفت در روز

ظرفیت گردشگری سلامت ایران برای درآمدی معادل 500هزار بشکه نفت در روز