مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-29سياسي

دریادار ایرانی: گسترش دیپلماسی دریایی از ماموریت ها در این سفر است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف شرکت در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف شرکت در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، وارد سن پترزبورگ در روسیه شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف شرکت در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، وارد سن پترزبورگ در روسیه شد.

دریادار ایرانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی پولکووای سن پترزبورگ مورد استقبال کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، سرتیپ بورزنکو نماینده فرمانده نیروی دریایی روسیه و ناخدا رضا خسروی مقدم وابسته نظامی سفارت ایران در روسیه قرار گرفت.

دریادار ایرانی: دیپلماسی دریایی و گسترش آن یکی از ماموریت های ماست دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در بدو ورود به سن پترزبورگ گفت: یکی از ماموریت هایی که همه نیرو های دریایی در جهان از جمله نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بر عهده دارند، دیپلماسی دریایی و گسترش آن است.

وی با اشاره به دیپلماسی دریایی در حوزه دریا افزود: ما یک رزمایش مرکبی را سالیانه با حضور نیروی دریایی دریایی روسیه به چین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار ایرانی: گسترش دیپلماسی دریایی از ماموریت ها در این سفر است

دریادار ایرانی: گسترش دیپلماسی دریایی از ماموریت ها در این سفر است