مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 19:252023-07-26سياسي

جهاددانشگاهی خود را متعهد به آموزش دوره های اشتغال محور می داند


این نهاد انقلابی خود را متعهد به آموزش دوره های اشتغال محور می داند تا دانش آموختگان این آموزش ها بتوانند بلافاصله وارد بازار کار شوند.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس گفت: این نهاد انقلابی خود را متعهد به آموزش دوره های اشتغال محور می داند تا دانش آموختگان این آموزش ها بتوانند بلافاصله وارد بازار کار شوند.

امیرحسین استقلال چهارشنبه 4 مرداد در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حسینی، گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در 16 مرداد سال 59 طبق منویات امام راحل با توجه به نیازهای جامعه تشکیل شد.

وی در ادامه ضمن معرفی اجمالی جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی در حوزه های علمی و فناوری بسیار موفق عمل کرده است به طوری که رهبر معظم انقلاب هر زمان در میان جوانان و در خصوص مباحث علمی صحبت می کنند، حتماً از شهید کاظمی آشتیبانی یاد می کنند.

رییس جهاددانشگاهی فارس بخش های مختلف این نهاد در استان را برشمرد و گفت: جهاددانشگاهی فارس امروز در بخش های مختلفی فعالیت می کند اما در حوزه های سرطان و علوم رفتاری به صورت ویژه فعالیت های پژوهشی انجام می دهد.

استقلال اضافه کرد: در حوزه تجاری سازی ایده ها پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی را راه اندازی کردیم که اخیراً این پارک در استان به پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی خود را متعهد به آموزش دوره های اشتغال محور می داند

جهاددانشگاهی خود را متعهد به آموزش دوره های اشتغال محور می داند