مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-16اجتماعي

آغاز طرح ترافیکی اربعین از 26 مرداد/حضور شب گشت های پلیس کرمانشاه


رییس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز طرح ترافیکی اربعین از 26 مرداد در استان کرمانشاه برای مدیریت ترافیک سفرهای زائران خبر داد.

- سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ترافیکی اربعین از 26 مرداد ماه به منظور مدیریت ترافیک سفرهای زائران، ارتقا ایمنی تردد، پیشگیری از وقوع سوانح، مدیریت هوشمندانه سفرها، تسهیل در عبور و مرور و ارائه خدمات مطلوب اجرا خواهد شد.

وی افزود: حضور تمام کارکنان و ناوگان خودرویی برای پوشش محورها، استفاده از تجهیزات ترافیکی به ویژه دوربین های ثابت و سیار در استان، رسیدگی سریع به تصادفات، شرکت فعال در جلسات مختلف ستاد اربعین، اطلاع رسانی گسترده وضعیت راه ها و محدودیت های احتمالی تردد از مهم ترین تمهیدات پلیس راه استان در این طرح است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در مدت اجرای این طرح تیم های گشتی پلیس راه با حضور شبانه روزی مبادرت به مدیریت سرعت، کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل مسافر، روان سازی ترافیک، جلوگیری از انجام عملیات عمرانی در مسیر تردد زائران و برخورد با تخلفات حادثه ساز خواهند کرد.

دستغیب بیان کرد: با توجه به اینکه زائران برای رسیدن به مرزهای خسروی و مهران در استان کرمانشاه تردد می کنند این عامل موجب پر حجم شدن راه های استان خواهد شد و به همین دلیل در ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ترافیکی اربعین از 26 مرداد/حضور شب گشت های پلیس کرمانشاه

آغاز طرح ترافیکی اربعین از 26 مرداد/حضور شب گشت های پلیس کرمانشاه