مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-16بين الملل

تلفات درگیری های لیبی به 55 نفر رسید


لیبی از سال 2011 تاکنون دچار بی ثباتی شده است و شاهد درگیری گروه های مختلفی بوده تا جایی که گروه های مسلح در این کشور به دو بخش شرقی (طبرق) و غربی (طرابلس) تبدیل و با حمایت برخی کشورها با یکدیگر وارد جنگ شدند.

- لیبی از سال 2011 تاکنون دچار بی ثباتی شده است و شاهد درگیری گروه های مختلفی بوده تا جایی که گروه های مسلح در این کشور به دو بخش شرقی (طبرق) و غربی (طرابلس) تبدیل و با حمایت برخی کشورها با یکدیگر وارد جنگ شدند.

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی غرب لیبی گفت: شمارکشته های درگیری های طرابلس به 55 نفر رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مالک مرسیط روز چهارشنبه در گفت و گو با تلویزیون الاحرار لیبی افزود: درگیری های روزهای دوشنبه و سه شنبه 55 کشته و 146 زخمی برجای گذاشته است.

  این درگیری ها شامگاه دوشنبه در مرکز محله های عین زراه و الفرناج میان نیروهای تیپ 444 پیاده و واحد بازدارندگی ریاست ستاد ارتش لیبی و درپی بازداشت محمود حمزه فرمانده تیپ 444 پیاده توسط اداره عملیات و امنیت قضایی وابسته به سرویس بازدارندگی شکل گرفت.

  در همین راستا، یک منبع امنیتی از اداره امنیت طرابلس از شکست مذاکرات میان رهبران تیپ 444 و واحد بازدارندگی با میانجیگری محمد الحداد رییس ستاد ارتش لیبی و عبد الحمید الدبیبه نخست وزیر دولت وحدت ملی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات درگیری های لیبی به 55 نفر رسید

تلفات درگیری های لیبی به 55 نفر رسید