مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:112023-07-29اقتصادي

پرداخت 13 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل علی نوبخت اظهار کرد: دولت موظف است تا شهریورماه کلیه بهای گندم خریداری شده را به کشاورزان پرداخت کند بنابراین کشاورزان نگران دریافت بهای گندم خود نباشند.

وی افزود:کار برداشت گندم در منطقه شمال استان به اتمام رسیده و تاکنون 174 هزار و 252 تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده که نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل افزود: کشاورزانی که تا پنجم تیرماه گندم خود را ضمن ثبت در سامانه تحویل مراکز خرید داده اند، بهای گندم خود را با قیمت 10 هزار و 500 تومان دریافت کرده و مابه التفاوت آن را هم بزودی دریافت خواهند کرد و از این به بعد قیمت خرید تضمینی گندم با 15 هزار تومان محاسبه خواهد شد.

نوبخت همچنین گفت: خرید گندم در شهرستان های اردبیل، خلخال، مشگین شهر، نیر و نمین هم شروع شده است و پیش بینی می شود کل میزان خرید گندم در استان به بالای 250 هزار تن برسد.

وی گفت: 44 مرکز خرید گندم شامل مراکز خرید ملکی، سیلوهای های بخش خصوصی و مباشر برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان منطقه تا 15 مرداد ماه دایر است و هیچ محدودیتی در خرید گندم در این مراکز وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 13 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران اردبیل

پرداخت 13 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران اردبیل