مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-25اقتصادي

ترک تشریفات فرصتی برای اجرای پروژه ها است


مدیر عامل سازمان همیاری شهر داری های استان گلستان گفت: ترک تشریفات راهکار قانونی برای توسعه پروژه های شهری و گردشگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا پرهان صبح سه شنبه در جلسه شورای شهرداران همیاری شهرداری های استان، اظهار کرد: در حال حاضر ترک تشریفات یکی از اقدامات قانونی است که قانونگذار بواسطه آن دست شهرداران و سازمان همیاری را برای اجرای طرح های توسعه ای شهری و سرمایه گذاری باز گذاشته است.

وی افزود: زمانی که اعتبار برای اجرای طرح ها موجود باشد بدون شک ترک تشریفات کار درستی نیست، اما در زمان فعلی که برای اجرای طرح ها نیازمند بودجه هستیم از طریق اجرای ترک شریفات، با انجام تهاتر طرح ها را به اجرا در می آوریم.

مدیر عامل سازمان همیاری شهر داری های استان گلستان گفت: با توجه به اینکه وضع پارک های استان به شدت خراب است و به دلیل کمبود بودجه، شهرداری ها چاره ای جز تهاتر در قالب ترک تشریفات برای بازسازی و بهسازی پارک ها ندارند.

وی در ادامه افزود: از مهرماه سال گذشته تا کنون تعداد 151 مجوز از سوی این سازمان برای فعالیت های خارج از محدوده شهرها و روستاها صادر شده که 85 درصد از این مجوزها اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

پرهان افزود: واحد بازرگانی این سازمان نیز از دی ماه سال گذشته تا کنون تعداد 10 پروژه به ارزش 40 میلیارد تومان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک تشریفات فرصتی برای اجرای پروژه ها است

ترک تشریفات فرصتی برای اجرای پروژه ها است