مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:062023-07-24سياسي

خیمه عزای سیدالشهدا در آپارات؛ از مداحی و منبر تا تعزیه و تکیه!


علاوه بر مداحان خیلی از سخنرانان و واعظان مذهبی که در این ایام منبر و سخنرانی ثابت دارند هم در آپارات صفحه ویژه دارند تا همه بتوانند از این محافل به صورت برخط بهره مند شوند.

- ایام محرم است و مجالس عزاداری که از قدیم ترها تا امروز جایگاه ویژه ای داشته و هر سال میزبان خیل عظیم عزاداران حسینی می شوند.

حسینیه ها، مساجد، تکیه ها و گاه خانه هایی که تبدیل به حسینیه شده اند بخشی از ارادت قلبی مردمی است که محرم سیاه پوش عزای حسین(ع) می شوند و برای او و یارانش که خورشیدوار گرمای وجودشان بر دل های بی قرار می تابد، رخت عزا و ادب بر تن می کنند.

با این حال فناوری، امکانی برای شما فراهم کرده که اگر توفیق حضور در این فضاها را نداشتید، روضه و منبر و مداحی و حتی تعزیه خوانی مورد علاقه خود را در صفحات مجازی به صورت کامل دنبال کنید و خود را در روضه امام حسین(ع) إحساس کنید.

از هلالی و بنی فاطمه تا محمود کریمی محمود کریمی یکی از مداحانی است که اغلب مداحی هایش در صفحه ای که در آپارات دارد، بارگذاری شده و بیشتر از 19هزار نفر از طریق همین فضا او را دنبال می کنند که قطعا در محرم و صفر هم دنبال کنندگانش و هم بینندگانش رشد قابل توجهی دارد.

عبدالرضا هلالی هم که این روزها بیشتر با سرودهای مذهبی برای کودکان در فضاهای مختلف تصویری مشاهده می شود، با صفحه هیئت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه عزای سیدالشهدا در آپارات؛ از مداحی و منبر تا تعزیه و تکیه!

خیمه عزای سیدالشهدا در آپارات؛ از مداحی و منبر تا تعزیه و تکیه!