مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-09اجتماعي

لزوم اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای و تخصصی توسط معلمان مدارس غیردولتی


رییس اداره مشارکت های مردمی آموزش وپرورش لرستان بر لزوم اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای و تخصصی توسط معلمان مدارس غیردولتی این استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رضا تیموری امروز چهارشنبه در آیین افتتاحیه دوره های توانمندسازی آموزشی و پرورشی معلمان و مربیان مدارس غیردولتی، اظهار داشت: ادامه فعالیت معلمان و مربیان در مدارس غیردولتی بعد از سه سال منوط به دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه ای و تخصصی خواهد بود.

وی افزود: این دوره ها و استفاده کاربردی از منابع آموزشی و پرورشی، به تبیین علمی صلاحیت و شایستگی های عمومی، حرفه ای و تخصصی معلمان و مربیان در مدارس غیردولتی منجر خواهد شد.

احسان یاوری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز اظهار داشت: این دوره های توانمندسازی می تواند در تقویت بنیه علمی و اعتقادی دانش آموزان تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: مدارس غیردولتی قرار است همچنین از نظر شرایط فیزیکی و استحکام توسط آموزش وپرورش استان بررسی و در صورت لزوم اقدام لازم صورت بگیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، افزود: در خصوص مشکل خوابگاه دانشگاه فرهنگیان نیز قرار است در کمیسیون دانشجویی استان این مشکل طرح شود و راه حل های احتمالی مورد بررسی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای و تخصصی توسط معلمان مدارس غیردولتی

لزوم اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای و تخصصی توسط معلمان مدارس غیردولتی