مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-22اجتماعي

حضور بیش از 200 گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران


رییس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تامین امنیت زائران محور اصلی برنامه های پلیس در اربعین است،گفت: پیش از 200 گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تامین امنیت زائران محور اصلی برنامه های پلیس در اربعین است،گفت: پیش از 200 گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.

سرهنگ مهرداد علی محمدی اظهار کرد: با تمهیدات پلیس پیشگیری استان، تعداد 9 ایستگاه پلیس و بیش از 200 گشت انتظامی کار ارائه خدمات انتظامی را به زائران در تمامی مسیر ها و شهرستان های محل تردد زائران حسینی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به تقسیم بندی شهر مهران به بلوک های مختلف و به کارگیری بیش از 50 گشت انتظامی در سطح شهر مهران تصریح کرد: کارکنان بکارگیری شده در ماموریت اربعین آموزش های لازم را در راستای ارائه خدمات انتظامی مطلوب به زائران را دیده اند و امیدواریم که بتوانیم خادمان خوبی برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

رییس پلیس پیشگیری انتظامی استان تصریح کرد: ایجاد آرامش و آسایش برای زائران از اهداف اصلی برنامه های پلیس در اربعین است و گشت های انتظامی بصورت شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 200 گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران

حضور بیش از 200 گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران