مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-06سياسي

وجود 190 گود رها شده در تهران/لزوم ورود قوه قضاییه برای تعیین تکلیف گودهای رها شده


عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران از قوه قضاییه و رسانه ها درخواست کرد تا در مورد لزوم تعیین تکلیف 190 گود رها شده شهر تهران، ورود کنند.

- عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران از قوه قضاییه و رسانه ها درخواست کرد تا در مورد لزوم تعیین تکلیف 190 گود رها شده شهر تهران، ورود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوده نجفی در جلسه امروز شورای شهر تهران با ابراز همدردی با خانواده دختری که در پله برقی علی آباد از ناحیه مچ دست دچار حادثه شد، گفت: بر اساس وظایفی که در کمیته سلامت داریم و مأموریت رییس کمیسیون خدمات شهری قطعا از این کودک عیادت خواهیم داشت و وضعیت درمان ایشان را پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به گودهای رها شده در شهر تهران اظهار کرد: بر اساس گزارشی که از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران دریافت کردم حدود 190 گود رها شده در تهران وجود دارد که از این تعداد حدود 30 گود در وضعیت پرخطر قرار دارند که قریب به 38 گود متعلق به شهرداری و یا مشارکتی با شهرداری است و 93 گود هم با مالکیت شخصی است و در این لیستی که ارائه شده نام افراد در آن قید شده و بخش دیگری هم متعلق به نهادهای مختلف است.

67 گود رها شده در سطح شهر هم اصلا فاقد پروانه هستند که بیشترین گودها بر اساس آمار در مناطق 22 و یک و کمترین آن در منطقه 9 و 10 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 190 گود رها شده در تهران/لزوم ورود قوه قضاییه برای تعیین تکلیف گودهای رها شده

وجود 190 گود رها شده در تهران/لزوم ورود قوه قضاییه برای تعیین تکلیف گودهای رها شده