مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-21بين الملل

کاهش شدید نرخ مهاجرت به اراضی اشغالی


رسانه های رژیم صهیونیستی از افت چشمگیر نرخ مهاجرت به اراضی اشغالی از آمریکای شمالی به ویژه در میان گروه جوانان و کاهش عوامل جذب خبر دادند.

- رسانه های رژیم صهیونیستی از افت چشمگیر نرخ مهاجرت به اراضی اشغالی از آمریکای شمالی به ویژه در میان گروه جوانان و کاهش عوامل جذب خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از سایت روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: طرح اصلاحات قضایی جامعه اسراییلی را متلاشی می کند و بر تمامی ابعاد زندگی و نه فقط داخل اراضی اشغالی تاثیر می گذارد.

این روزنامه عبری زبان در ادامه نوشت، داده های Nefesh Ban Nefesh که یک سازمان غیرانتفاعی حامی و مشوق مهاجرت از آمریکا و انگلیس به اراضی اشغالی است، کاهش شدید نرخ مهاجرت به اراضی اشغالی از آمریکای شمالی را به ویژه در میان جوانان نشان می دهد.

سایت آحارونوت در ادامه اعلام کرد: دلیل کاهش مهاجرت به اراضی اشغالی این است که آنها شناسایی شدن با اسراییل در این مقطع زمانی را دشوار می دانند و می گویند اکنون زمان مناسبی برای مهاجرت نیست، از ابتدای سال تنها یک سوم میانگین تعداد جوانانی که در طول دهه گذشته به اسراییل مهاجرت کرده بودند، به این مناطق مهاجرت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید نرخ مهاجرت به اراضی اشغالی

کاهش شدید نرخ مهاجرت به اراضی اشغالی