مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-09سياسي

خبرنگاران همدان امیدآفرین باشند


نیاز است که در خبرنگاران خبرهای خوبی را به مردم منتقل و امیدآفرین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در استانداری همدان برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالین عرصه اطلاع رسانی در همدان گفت: خبرنگاری حرفه ای بسیار پرمشقت و کم درآمد است و خبرنگاران افراد شریف، زیرک و دانایی هستند.

وی با بیان اینکه توصیه می کنم در دستگاه های اجرایی مشغول به کار شوند یا ارتباط بیشتر و تنگاتنگی داشته باشند؛ اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید زمینه فعالیت خبرنگاران را به عنوان همکار رسانه ای فراهم کرده و با روی گشاده از خبرنگاران استقبال کنند.

استاندار همدان خواستار استفاده از ظرفیت خبرنگاران در تعالی سازمان های استان شد و گفت: مدیران استانی باید از این ظرفیت بهره ببرند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه استکبار جهانی با رسانه های خود درصدد سیاه نمایی از کشور ایران هستند، اظهار کرد: در این شرایط، افسران اطلاع رسانی در کشورمان می توانند با هجمه خبری دشمنان مقابله کنند.

استاندار همدان به تکمیل پروژه های نیمه تمام چندین ساله در استان اشاره کرد و در این زمینه از پروژه انتقال آب از تالوار به همدان و بیمارستان اکباتان نام برد و افزود: نیاز است که در خبرنگاران خبرهای خوبی را به مردم منتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران همدان امیدآفرین باشند

خبرنگاران همدان امیدآفرین باشند