مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-06اقتصادي

از کمبود نیروی ماهر تولید کفش تا خودکفایی همدان در تولید زیره های پیو


رییس اتحادیه کیف و کفش همدان اعلام کرد: متأسفانه کمبود نیروی ماهر در زمینه تولیدات کفش برخی از تولیدکنندگان همدان را با مشکل مواجه کرده و بیش از پیش نیاز به نیروی متخصص در این زمینه احساس می شود.

- احمد گازرانی یکشنبه 15 مرداد در جمع خبرنگاران، از برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و ماشین آلات صنعتی از 17 تا 20 مرداد در شرکت نمایشگاه های استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در این مدت در قالب 65 غرفه متفاوت و حضور 50 درصدی شرکت های همدانی و مابقی از تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، قم و زنجان در سالن اصلی نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در نمایشگاه کیف و کفش تخصصی در همدان رقم می خورد، حضور پررنگ تجار بزرگی چون شیخ مصطفی عبدل الرحمن، از اقلیم کردستان عراق است که از نظر جایگاه سیاسی یکی از برجسته ترین افراد آن منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: 20 مرداد همایش ملی صنعت کیف و کفش در تالار انصارالحسین(ع) سپاه همدان برگزار خواهد شد و از مسئولان استانی و نمایندگان برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل می آید و میهمان ویژه این برنامه گرجی، مدیرکل نساجی کشور است.

گازرانی تصریح کرد: خوشبختانه استان همدان در تولید کیف و کفش جایگاه ویژه ای پیدا کرده و رتبه دوم را در تولید این محصول به خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کمبود نیروی ماهر تولید کفش تا خودکفایی همدان در تولید زیره های پیو

از کمبود نیروی ماهر تولید کفش تا خودکفایی همدان در تولید زیره های پیو