مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-12اقتصادي

احداث تونل دوم حیران با پیشرفت 50 درصدی در حال اجراست


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی50 درصدی پروژه احداث تونل دوم حیران و راه های طرفین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید هیات حسابرسی دیوان محاسبات استان از پروژه احداث تونل دوم حیران و راه های طرفین اظهار کرد: اخیراً به منظور تسریع در روند اجرایی پروژه، انجام ادامه عملیات به پیمانکار جدید واگذار شده است به طوریکه در طول 410 متر از داخل تونل اصلاح مقطع و رگلاژ کف تونل اجرا و در طول120متر اجرای عملیات بتن ریزی فونداسیون قسمت پاشنه های دو طرف تونل و عایق های حفاظتی به طول150متر داخل تونل نصب شده و عملیات لاینینگ داخل تونل در روز های آتی آغاز خواهد شد.

وی به اهمیت احداث تونل دوم حیران و راه های طرفین اشاره کرد و گفت: محور اردبیل آستارا یکی از راه های شریانی پرتردد استان محسوب می شود که تونل حیران در این محور گلوگاه اتصال استان اردبیل به تهران و استان های شمالی و شرقی کشور است.

  معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد : به منظور کاهش بار ترافیکی و از طرفی با توجه به توریستی بودن منطقه و به تبع آن ازدحام ترافیک بیش از حد در این محور، تونل موجود در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تونل دوم حیران با پیشرفت 50 درصدی در حال اجراست

احداث تونل دوم حیران با پیشرفت 50 درصدی در حال اجراست