مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-23سياسي

«رحمت حکیمانه» تازه ترین اثر به نشر به شبهات خشونت در اسلام پاسخ می دهد


همزمان با ماه محرم، کتاب «رحمت حکیمانه» با رویکرد پاسخ به سؤالات و شبهات تاریخی و دینی خشونت در اسلام از سوی به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر و راهی کتابفروشی ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با ماه محرم، کتاب رحمت حکیمانه با رویکرد پاسخ به سؤالات و شبهات تاریخی و دینی خشونت در اسلام از سوی به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر و راهی کتابفروشی ها شد.

هادی وکیلی نویسنده کتاب که سال هاست در فضای دانشگاه و حوزه با نسل جوان مصاحبت و گفت وگو دارد و برگزاری جلسات دانشگاهی و نخبگانی را با محوریت پاسخ به سؤالات و شبهات را در سال های اخیر اداره کرده است در این اثر بیان به پر تکرارترین سؤالات و شبهات حوزه اسلام و خشونت پرداخته است.

نویسنده در مقدمه کتاب می گوید: یکی از شبهاتی که در سال های اخیر دامنه انتشار آن بس گسترده شده شبهه خشونت و متهم شدن اسلام و پیامبر رحمت(ص) به انواع خشونت است.

پرسشگران یا شبهه افکنان گاه به قرآن و احکام جهاد، قصاص و زن گاه به سیره ائمه اطهار (ع) و گاه حتی به فتوحات خلفا و رفتار مسلمانان استناد می کنند، این درحالی است که هر کس اندک تأملی در قرآن و سیره سرشار از محبت و رأفت و رحمت پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) داشته باشد در می یابد که نمونه های بیان شده به عنوان خشونت در اسلام یا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رحمت حکیمانه» تازه ترین اثر به نشر به شبهات خشونت در اسلام پاسخ می دهد

«رحمت حکیمانه» تازه ترین اثر به نشر به شبهات خشونت در اسلام پاسخ می دهد