مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-06بين الملل

پایان نشست بین المللی جده درباره اوکراین بدون صدور بیانیه پایانی


نشست بین المللی جده برای پایان دادن به جنگ اوکراین، پس از چندین ساعت گفت وگو، همان طور که انتظار می رفت بدون صدور بیانیه پایانی به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست بین المللی جده با هدف گفت وگو درباره دستیابی به راه حلی مسالمت آمیز برای پایان دادن به جنگ اوکراین، روز شنبه (5 آگوست) به میزبانی دولت عربستان سعودی در جده آغاز شد.

  خبرگزاری فرانسه نوشت: عربستان سعودی در روز شنبه، در راستای تلاش سیاسی جدید  برای ایفای نقش دیپلماتیک در صحنه بین المللی، میزبان مذاکراتی درباره جنگ اوکراین بود که کی یف آن را با توجه به اختلافات میان کشورهای شرکت کننده، دشوار می دانست .

به گفته اوکراینی ها این نشست با حضور نمایندگانی از حدود 40 کشور جهان در شهر ساحلی جده برگزار شد و به گفته شرکت کنندگان، پس از چند ساعت بحث و گفت وگو میان هیأت های شرکت کننده، شنبه شب به پایان رسید و همان طور که انتظار می رفت، بیانیه پایانی نداشت.

اما قرار است برخی هیأت های شرکت کننده در این نشست در روز یکشنبه(امروز 6 آگوست)، در نشست های دوگانه با یکدیگر دیدار کنند.

  پیشتر اعلام شده بود که در نشست های دو روزه جده، نماینده ای از روسیه حضور نخواهد داشت هرچند که کرملین اعلام کرده که این نشست را با دقت پیگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نشست بین المللی جده درباره اوکراین بدون صدور بیانیه پایانی

پایان نشست بین المللی جده درباره اوکراین بدون صدور بیانیه پایانی