مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-11سياسي

بروکراسی پیچیده اداری در کشور مشکل ساز شده است


امام جمعه همدان با بیان اینکه بروکراسی اداری در کشور باعث ایجاد فساد شده است گفت: این سیستم اداری پیچیده موجب سردرگمی می شود چنانکه یک کار ساده که چند روز زمان می برد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه برای تحقق تقوا در جامعه باید اهل دعا بود و صحیفه سجادیه را در منزل داشت اظهار کرد: حرکت امام حسین(ع) اصلاحی و برای مبارزه با فساد اجتماعی و سیاسی است و ما نیز باید از آن درس بگیریم.

وی با بیان اینکه اصلاحات اجتماعی در جامعه بدون تحقق نظام ولایی امکان پذیر نیست گفت: تحقق نظام ولایی یکی از اهداف قیام اباعبدالله(ع) است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امام حسین(ع) با قیام خود به دنبال اصلاحات ساختاری بود نه مسائل جزیی افزود: این دیدگاه باید در سیستم حاکمیتی برای مبارزه با هر نوع فساد محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه راهکار اصلاح در جامعه تحقق نظام ولایی است تصریح کرد: امروز بروکراسی اداری در کشور باعث ایجاد فساد شده است، این سیستم اداری پیچیده موجب سردرگمی می شود چنانکه گاهی یک کار ساده که چند روز زمان می برد، ماه ها برای آن زمان صرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی پیچیده اداری در کشور مشکل ساز شده است

بروکراسی پیچیده اداری در کشور مشکل ساز شده است