مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-25سياسي

جهاددانشگاهی با برگزاری کرسی های آزاداندیشی به نشاط در دانشگاه ها کمک کند


فرماندار همدان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری تأکید کرد: جهاددانشگاهی با برگزاری کرسی های آزاداندیشی و تریبون آزاد به نشاط در دانشگاه ها کمک کند.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری تأکید کرد: جهاددانشگاهی با برگزاری کرسی های آزاداندیشی و تریبون آزاد به نشاط در دانشگاه ها کمک کند.

  مسلم مخفی در دیدار سرپرست و معاونان جهاددانشگاهی همدان در آستانه سالگرد تأسیس این نهاد انقلابی با بیان اینکه راهبرد ایمان و امید که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، باید در جهاددانشگاهی به خوبی سرلوحه کارها قرار گیرد، افزود: ایجاد ارتباط نزدیک بین دانشجو و دانشگاه می تواند توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی تقویت شود.

وی با اشاره به فعالیت رسانه های تأثیرگذار در جهاددانشگاهی، اظهار کرد: پروژه های بسیار خوبی در استان در حال اجراست که در هفته دولت بخشی از آنها افتتاح می شود و لازم است رسانه های جهاددانشگاهی با پرداختن به آن باعث امیدواری مردم شوند.

فرماندار همدان در بخش دیگری با اشاره به تقدس واژه جهاد مطرح کرد: در مجموعه جهاددانشگاهی نیروهایی خوشفکر فعالیت دارند و صدق و صفای موجود در این مجموعه باعث پیشبرد اهداف شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی با برگزاری کرسی های آزاداندیشی به نشاط در دانشگاه ها کمک کند

جهاددانشگاهی با برگزاری کرسی های آزاداندیشی به نشاط در دانشگاه ها کمک کند