مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-06بين الملل

الی کوهن: خواهان عادی سازی روابط با عربستان سعودی هستیم


وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این رژیم خواهان عادی سازی روابط با عربستان سعودی است، گفت که چنین صلحی می تواند چهره منطقه را تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با روزنامه سعودی ایلاف که بعدازظهر امروز (یکشنبه)، منتشر شد، به مسائل مختلفی از جمله بحران داخلی در این رژیم و عادی سازی روابط با عربستان سعودی پرداخت.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ابتدا به بحران داخلی این رژیم پرداخت و در اظهاراتی متناقض و بدون اشاره به درگیری ها و تظاهرات گسترده در فلسطین اشغالی در پی اقدامات کابینه گفت که سران ایران و حزب الله گمان می کنند آنچه در [اراضی اشغالی] در حال جریان است، نشانه ضعف داخلی اسرائل است، در حالی که آن ها اشتباه می کنند و این بیانگر قدرت و انسجام اسراییل است .

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو پس از روی کار آمدن طرحی را برای تضعیف دستگاه قضایی این رژیم در پیش گرفت که با تظاهرات پیوسته و مخالفت های گسترده مواجه شد.

مخالفان این طرح بعضا در برخی تظاهرات ها که تعداد آن ها از صد هزار نفر عبور می کرد، هر هفته با تجمع در شهرهای مهم فلسطین اشغالی با نیروهای پلیس وارد درگیری می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الی کوهن: خواهان عادی سازی روابط با عربستان سعودی هستیم

الی کوهن: خواهان عادی سازی روابط با عربستان سعودی هستیم