مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-11دانش

آزمایشگاه بتن دانشگاه آزاد یزد راه اندازی شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از راه اندازی آزمایشگاه حوزه بتن این واحد با استاندارد ISO/ IEC17025 خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از راه اندازی آزمایشگاه حوزه بتن این واحد با استاندارد ISO/ IEC17025 خبر داد.

محمدرضا دهقانی اشکذری در مراسم افتتاح این آزمایشگاه که با حضور علی اکبری نماینده تام الاختیار ریاست در هیات امنا استان، عبدالله محمدی مدیر کل شبکه پژوهشی دانشگاه و حمید مطهری مدیر کل استاندارد استان برگزار شد، گفت: این آزمایشگاه تنها دارنده گواهینامه استاندارد ISO/ IEC17025 در بین تمامی دانشگاه های استان اعم از دولتی و غیر دولتی است.

وی افزود: از این پس مجموعه های ساختمان سازی، می توانند نمونه های بتن خود را به این آزمایشگاه ارسال کرده تا در اینجا انواع آزمایش ها انجام شد و در صورت تایید بتوان مجوز آن صادر کرد.

دهقانی اشکذری اعلام کرد: این آزمایشگاه فضایی فراهم کرده تا در حوزه آموزش دانشجویان رشته های عمران، با فضای کار آشنا و فرآیند آزمایش های علمی را تجربه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، این مجوز به کوشش زهره بهشتی پور رییس مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و مجری پیاده سازی و استقرار آزمایشگاه استاندارد، مدیر ارشد و مدیر کیفی و سیدهادی دهق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه بتن دانشگاه آزاد یزد راه اندازی شد

آزمایشگاه بتن دانشگاه آزاد یزد راه اندازی شد