مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-30بين الملل

شکایت ترامپ از سی ان ان رد شد


یک قاضی فدرال، شکایت 475 میلیون دلاری دونالد ترامپ علیه تلویزیون سی ان ان را رد کرد؛ شبکه ای که ادعاهای این رییس جمهوری سابق آمریکا را «دروغ بزرگ» خواند و موجب قیاسی بین او و آدولف هیتلر شد.

- یک قاضی فدرال، شکایت 475 میلیون دلاری دونالد ترامپ علیه تلویزیون سی ان ان را رد کرد؛ شبکه ای که ادعاهای این رییس جمهوری سابق آمریکا را دروغ بزرگ خواند و موجب قیاسی بین او و آدولف هیتلر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، راگ سینگال، قاضی آمریکایی که در سال 2019 توسط خود دونالد ترامپ معرفی شده بود، گفت که اظهارات سی ان ان درباره ترامپ صرفا نظر این شبکه بوده و واقعیت را بیان نمی کنند؛ درنتیجه این موضوع نمی تواند مورد ادعای افترا قرار بگیرد.

سینگال که در دادگاه شهر فورت لادردیل واقع در ایالت فلوریدا و در نزدکی عمارت مارالاگو ترامپ فعالیت می کند، افزود: اگرچه اظهارات سی ان ان زننده و مشمئز کننده بود، اما از نظر قانون، افترا محسوب نمی شود.

دونالد ترامپ در تاریخ اکتبر 2022 این شکایت نامه را علیه سی ان ان به دلیل استفاده از واژه دروغ بزرگ در واکنش به ادعاهای انتخاباتی این رییس جمهوری سابق آمریکا تنظیم کرد.

عبارت دروغ بزرگ ارتباطی با استفاده پروپاگاندایی رژیم نازی دارد و دونالد ترامپ ادعا کرده که سی ان ان با این عبارت قصد تشبیه او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت ترامپ از سی ان ان رد شد

شکایت ترامپ از سی ان ان رد شد