مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-29بين الملل

بورکینافاسو: آفریقا و روسیه تاریخ مشابهی در مبارزه با نازی ها دارند


رییس جمهوری بورکینافاسو در جلسه عمومی نشست روسیه-آفریقا در سن پترزبورگ گفت، مسکو در آزادسازی جهان از نازی گری نقش کلیدی و راهبردی ایفا کرده و این حقیقتی تاریخی است که اگر به صورت کامل فراموش نشود اغلب کم اهمیت شمرده می شود.

- رییس جمهوری بورکینافاسو در جلسه عمومی نشست روسیه-آفریقا در سن پترزبورگ گفت، مسکو در آزادسازی جهان از نازی گری نقش کلیدی و راهبردی ایفا کرده و این حقیقتی تاریخی است که اگر به صورت کامل فراموش نشود اغلب کم اهمیت شمرده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، ابراهیم ترائوره، رییس جمهوری بورکینافاسو با اشاره به کم اهمیت شمردن یا فراموش کردن نقش آفریقا و روسیه در مبارزه با نازیسم گفت: مسکو در آزادسازی اروپا و سراسر جهان از نازیسم در خلال جنگ دوم جهانی قربانی زیاد داده است.

ما نیز تاریخ مشابهی داریم.

وی ادامه داد: ما مردم فراموشکاری هستیم.

ما اینجاییم تا درباره آینده کشورهایمان صحبت کنیم، در مورد اینکه فردای جهانی که به دنبال ساختن آن هستیم و هیچ مداخله ای در امور داخلی ما وجود نخواهد داشت، چگونه خواهد بود.

ترائوره همچنین خاطرنشان کرد که روسیه و بورکینافاسو دیدگاه واحدی دارند و ابراز امیدواری کرد که نشست کنونی فرصت هایی را برای برقراری نظم جهانی عادلانه و ایجاد روابط دوجانبه فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورکینافاسو: آفریقا و روسیه تاریخ مشابهی در مبارزه با نازی ها دارند

بورکینافاسو: آفریقا و روسیه تاریخ مشابهی در مبارزه با نازی ها دارند