مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-06اقتصادي

مشکلات آبرسانی به روستاهای لامرد فارس رفع می شود


رییس سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری و رفع مشکلات پروژه آبرسانی به روستاهای لامرد فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، رییس سازمان بازرسی کل کشور قول مساعد داد که رفع مشکلات پروژه آبرسانی به روستاهای مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد را تا زمان اتمام آبرسانی کامل به روستاها از دستگاه های ذیربط پیگیری کند و به بازرس کل فارس برای نظارت بر تکمیل پروژه و انتقال شبکه آب رسانی به همه روستاهای منطقه ماموریت داد.

 ذبیح الله خداییان یکشنبه در جریان بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد قول مساعد داد که مشکلات و چالش های پیش روی این پروژه تا مرحله نهایی پیگیری شود.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، گفت: شهرستان های لامرد و مهر با توجه به ظرفیتی که دارند از استعداد لازم جهت رشد اقتصادی برخوردار هستند که تاکنون مغفول مانده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور به برخی از ظرفیت های این منطقه از جمله نزدیکی به خلیج فارس و دریای عمان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ظرفیت ها شایسته نیست که در این مناطق شاهد عدم برخورداری روستاها از آب آشامیدنی و بهداشتی باشیم، بر این اساس ضرورت دارد که مسئولان از این ظرفیت ها نهایت استفاده را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آبرسانی به روستاهای لامرد فارس رفع می شود

مشکلات آبرسانی به روستاهای لامرد فارس رفع می شود