مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-19اقتصادي

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی در اردستان


سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: یک میلیارد و 560 میلیون تومان اعتبار برای اشتغال 95 نفر در مشاغل خانگی، امسال به شهرستان اردستان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، وحید نقوی، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان در کارگروه اشتغال شهرستان، اظهار داشت: اعتبارات تخصیص یافته مشاغل خانگی سال جاری برای شهرستان اردستان حدود یک میلیارد و 560 میلیون تومان با تعهد اشتغال برای 95 نفر است که این سهیمه تخصیص یافته در قالب نامه به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است.

وی افزود: تعهد اشتغال پشتیبان این طرح 80 نفر است، ضرورت دارد که تعهد اشتغال مربوط به اعتبار تخصیص یافته در سامانه رصد اشتغال ثبت و از طرح های مشاغل خانگی بازرسی شود.

نقوی خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت فعالیت های پشتیبان در ایجاد ، پایدارسازی و تثبیت مشاغل خانگی لازم است موارد مربوطه با برنامه ریزی مناسب برای تحقق اشتغال پیش بینی شده، طبق ضوابط انجام شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت پشتیبانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، هدایت و راهنمایی پشتیبانان این طرح ملی جهت اخذ مجوز شغل خانگی و تسهیلات از جمله موارد مربوط به تحقق اشتغال و فعالیت های پشتیبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی در اردستان

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی در اردستان