مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-26سياسي

شرایط برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا در استان ایلام فراهم شود


شرایط برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا در استان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در جلسه شورای اقامه نماز با تقدیر از فعالیت های این ستاد در استان و ارزیابی دستگاه های اجرایی اظهار داشت: خوشبختانه اکثر مدیران استان برای اقامه نماز پای کار هستند.

وی تاکید کرد: یکی از لوازم کار مدیریتی در حکومت صالحان اقامه نماز است، باید در حکومت اسلامی شرایط برای اقامه نماز در جامعه و دستگاه های اجرایی فراهم شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه تعدادی از دستگاه های اجرایی استان برای اقامه نماز به خوبی پای کار هستند، افزود: دیگر دستگاه های اجرایی نیز برای اقامه نماز بیش از گذشته تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: الگوی اقامه نماز در جامعه ما، قیام امام حسین (ع) است، شورای اقامه نماز زمینه لازم را برای برگزاری باشکوه نماز روز تاسوعا و ظهر عاشورا در تمامی مناطق استان فراهم کنند.

وی یادآور شد: امام حسین (ع) برای اقامه نماز شهید داده است لذا همه مدیران و دستگاه های اجرایی برای اقامه نماز اهتمام ویژه داشته باشند و از دستگاه های اجرایی برتر نماز نیز تقدیر شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه باید به نمازخانه های بین راهی به خصوص در امامزادگان توجه ویژه شود، عنوان کرد: کارهای خوبی در بحث توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا در استان ایلام فراهم شود

شرایط برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا در استان ایلام فراهم شود