مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-06سياسي

لزوم اجرای کمپ ماده 16 در استان ایلام


فرمانده انتظامی ایلام بر لزوم اجرای کمپ ماده 16 در استان ایلام تاکید کرد و گفت: اکثر سرقت های انجام شده در استان توسط معتادین متجاهر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال سلمانی ظهر یکشنبه در دیدار با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار به تمامی صاحبان قلم و اصحاب رسانه در استان، در این باره گفت: اصحاب رسانه به عنوان مروجان فرهنگ عمومی نقش بسزایی در ارتقاء احساس امنیت در جامعه دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه 63 درصد از سرقت هایی که در سطح استان رخ می دهد، سرقت های خرد هستند، اضافه کرد: نقش معتادان متجاهر در ارتکاب سرقت ها بسیار پر رنگ است و اکثر این سرقت ها توسط این افراد انجام می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: با رایزنی های صورت گرفته درجلسات استانی به دنبال راه اندازی کمپ ماده 16 برای مرکز استان هستیم و در صورت راه اندازی این مرکز می تواند در جمع آوری، نگهداری معتادان و ترک اعتیاد این افراد موثر باشد و به تبع آن افراد پاکی تحویل جامعه داده شود که این مهم خود در کاهش سرقت ها تاثیر بسزایی دارد.

سردار سلمانی تصریح کرد: در بحث جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان شاهد افزایش 118 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم و این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای کمپ ماده 16 در استان ایلام

لزوم اجرای کمپ ماده 16 در استان ایلام