مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-07ورزشي

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت در بوشهر آغاز شد


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر از آغاز مرحله استانی بیست و یکیمن دوره مسابقات ملی مهارت به مناسبت هفته ملی مهارت در شانزدهم مرداد سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت به صورت سه مرحله در استان بوشهر برنامه ریزی و اجرا می شود که در مرحله شهرستانی 89 نفر نخبه مهارتی در 21 رشته طی دو روز به رقابت پرداخته و اکنون نفرات برتر این مرحله، در مرحله استانی ادامه مسیر خواهند داد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر به نحوه برگزاری مرحله استانی اشاره کرد گفت: در این مرحله که به مناسبت هفته ملی مهارت و در روز دوشنبه 16 مرداد برگزار می شود 53 نفر در 21 رشته حضور داشته که به صورت عملی پروژه های تعریف شده رشته خود را اجرا می کنند.

وی گفت: اتصالات چوبی، الکترونیک، آجرچینی، آشپزی و قنادی، توسعه نرم افزارهای موبایل، تأسیسات الکتریکی، جواهرسازی، جوشکاری، فناوری خودرو، فناوری طراحی گرافیک، فناوری مد (خیاطی)، فناوری های وب، قنادی (شیرینی پزی)، کابینت سازی چوبی، کاشیکاری دیوار و کف، سازه های چوبی، طراحی مهندسی مکانیک، طراحی فضای سبز، پیرایشگری مردانه از جمله رشته هایی است که نخبگان مهارتی در این دوره از مسابقات با هم به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت در بوشهر آغاز شد

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت در بوشهر آغاز شد