مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-19سياسي

هفته دولت فرصتی برای حضور در بین مردم است


فرماندار سنندج هفته دولت را بهترین فرصت برای حضور در بین مردم و ارائه دستاوردها در راستای امید آفرینی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاتری فارس از سنندج، حسن عسکری ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج، مراسم پیاده روی اربعین را قدرتمندترین نماد همبستگی مسلمان جهان برشمرد و گفت: مراسم اربعین در راستای تداوم حرکت عاشورا و امام حسین(ع) در زنده نگه داشتن اسلام بوده و پادزهری در مقابل اقدامات تفرقه افکنانه استکبار جهانی است که خود ابررسانه ای برای نمایش قدرت جهان اسلام است.

فرماندار سنندج افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد اربعین شهرستان 11 موکب در سنندج برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی برپا خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام هفته دولت به مدیران شهرستانی، تاکید کرد: هفته دولت فرصتی است برای حضور مدیران دستگاه ها در بین مردم و ضمن احصای مشکلات برای رفع آن برنامه ریزی شود.

عسکری افزود: مدیران دستگاه های اجرایی پروژه های قابل افتتاح در جدول برنامه های هفته دولت قرار داده و گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در راستای امیدآفرینی در ایام هفته دولت به مردم داده شود.

فرماندار سنندج با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بر در اولویت قراردادن این مهم در راس کارهای ادارات شهرستان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت فرصتی برای حضور در بین مردم است

هفته دولت فرصتی برای حضور در بین مردم است