مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-20سياسي

انسداد 14 چاه غیرمجاز موثر در کمبود آب اشتهارد با دستور قضایی


دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد اعلام کرد که 14 حلقه چاه غیرمجاز موثر در کمبود آب در این حوزه، با دستور قضایی مسدود شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن علایی ثمرین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد، امروز در جمع اصحاب رسانه از انسداد 14 حلقه چاه غیرمجاز در این حوزه قضایی خبر داد و گفت: از آنجایی که یکی از مشکلات اساسی موجود در شهرستان اشتهارد در بخش صنعت و آب شرب شهروندان، معضل جدی کمبود آب است پیگیری های ویژه ای در دادستانی این شهرستان انجام می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد افزود: بارها نارضایتی صنعتگران و همچنین ساکنین شهرستان به دادستانی اعلام شده بود که در این راستا، از امور آب شهرستان اشتهارد استعلام و مشخص شد که تعداد 14 حلقه چاه غیرمجاز موثر در این کمبودها در شهرستان اشتهارد شناسایی شده و موجود است.

وی با تاکید بر اینکه وجود این چاه ها آسیب های فراوانی به سفره های زیرزمینی آب در اشتهارد وارد کرده است، یادآور شد: یکی از عوامل اصلی کمبود آب و همچنین شوری آن نیز همین چاه های غیرمجاز هستند.

علایی ثمرین با اشاره به اینکه در راستای حفظ حقوق عامه و اجرای برنامه های دادگستری کل استان البرز، از ابتدای سال جاری دستورات لازم برای مسدودسازی چاه های غیرمجاز برای جلوگیری از برداشت آب به ارگانهای ذیربط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 14 چاه غیرمجاز موثر در کمبود آب اشتهارد با دستور قضایی

انسداد 14 چاه غیرمجاز موثر در کمبود آب اشتهارد با دستور قضایی