مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-29اقتصادي

آموزش مهارتی بیش از 5000 نفر در تربت جام


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام از مهارت آموزی 5100 نفر توسط مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام از مهارت آموزی 5100 نفر توسط مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

مهدی نیکبخت در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: در این مرکز دو منظوره (خواهران و برادران) طی یک سال اخیر بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی به بیش از 5100 نفر از متقاضیان مهارت آموزی ارائه شده است.

وی عنوان کرد: این آموزش ها در چهار بخش صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در 720 دوره آموزشی ارائه شده است که نسبت به سال ما قبل آن دارای رشد 35 درصدی است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام بیان کرد: این مرکز در قالب تفاهم نامه های آموزشی، نیازهای آموزشی مورد نیاز جامعه اعم از دانش آموزان، دانشجویان، اصناف، صنایع، نیروهای مسلح، زندانیان، روستاییان، آسیب دیدگان اجتماعی، بازنشستگان، اتباع، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال زایی از بنیاد برکت و همچنین متقاضیان مهارت آموزی و افراد جویای کار را ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارتی بیش از 5000 نفر در تربت جام

آموزش مهارتی بیش از 5000 نفر در تربت جام