مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-01سياسي

ایران 150 شهید و 275 جانباز در راه حفاظت از محیط زیست داشته است


مشاور فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: ایران تاکنون 150 شهید و 275 جانباز در راه حفاظت از محیط زیست کشور تقدیم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسام مهرپور گفت: محیط بانی در ایران یک شغل نیست بلکه جهاد در راه خداست، در ایران محیط بانان را سربازان گمنام امام هشتم شیعیان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) می نامند و این وجه تمایز محیط بانان ایرانی مانند ایمان مذهبی و الگوی دینی، فرهنگ ایرانی نسبت به سایر محیط بانان در سایر کشورها است.

وی افزود: ایران حدود 3650 محیط بان دارد که وظیفه آنها حفاظت از 19 میلیون 100 هزار هکتار منطقه حفاظت شده است، سازمان محیط زیست ایران تاکنون 150 شهید و 275 جانباز در راه حفاظت از محیط زیست کشور تقدیم کرده است.

مشاور فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: محیط زیست متعلق به همه مردم است و حیاط خلوت تیم یا عده خاصی نیست، بسیاری از مردم می توانند با استفاده از مشارکت های مردمی در پویش ها یاور محیط بانان و محیط زیست باشند اما نباید این شرایط روزنه ای برای نفوذ سیاسیون و ضد انقلاب باشد، متأسفانه ضد انقلاب با بزرگنمایی و ایجاد نا امیدی میان مردم و کارکنان این سازمان، محیط زیست را به یکی از راه های نفوذ خود تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران 150 شهید و 275 جانباز در راه حفاظت از محیط زیست داشته است

ایران 150 شهید و 275 جانباز در راه حفاظت از محیط زیست داشته است