مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-14فرهنگي

میزبانی همدان از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همچنان بلاتکلیف است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش دبیرخانه بیست وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، برگزاری این رویداد مهم و بین المللی هنر های نمایشی، - میزبانی همدان از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، به دلیل همکاری نکردن و انجام ندادن تعهدات استانداری همدان، همچنان نامعلوم و مبهم است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بر اساس گزارش دبیرخانه بیست وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، برگزاری این رویداد مهم و بین المللی هنر های نمایشی، به دلیل انجام ندادن تعهدات استانداری همدان، با چالشی جدی و ابهام روبه رو شده است.

اگرچه از اسفند سال گذشته، رایزنی و برگزاری نشست های حضوری و غیرحضوری برای برگزاری هرچه بهتر بیست وهشتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان آغاز شده است، اما به دلیل همکاری نکردن استاندار همدان، فراخوان جشنواره هنوز منتشر نشده است.

در همین ارتباط، کاظم نظری، مدیرکل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: باوجود اینکه در جلسه حضوری با استاندار همدان به توافق مشارکت پنجاه درصدی برای برگزاری جشنواره رسیدیم، اما در این مدت، هیچ همکاری و حمایتی از طرف استاندار مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی همدان از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همچنان بلاتکلیف است

میزبانی همدان از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همچنان بلاتکلیف است