مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-08ورزشي

خبرنگاران در انجام رسالت خود جناحی عمل نکنند


خبرنگار حتی اگر دارای خط و جناح است در هنگام انجام رسالت خود نباید جناحی عمل کند بلکه باید در مسیر خدمت به مردم صادقانه و خالصانه گام بردارد.

- دزفول- نماینده دزفول در مجلس گفت: خبرنگار حتی اگر دارای خط و جناح است در هنگام انجام رسالت خود نباید جناحی عمل کند بلکه باید در مسیر خدمت به مردم صادقانه و خالصانه گام بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیداحمد آوایی شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان دزفول که توسط اداره ورزش و جوانان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگار و رسانه باید همچون آزمایشگاه عمل کرده و تمام خوبی ها و بدی ها را به درستی نمایان کند.

وی افزود: برخی مسئولان علاقه دارند خبرنگار مدافع تمام کارهایشان باشد و مدام از آنها تعریف کند در حالی که خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و باید در راستای منافع مردم و جامعه فعالیت کند.

آوایی با تاکید بر اینکه خبرنگار نباید هیچ گرایشی داشته باشد، تصریح کرد: خبرنگار حتی اگر دارای خط و جناح است در عملکرد خود نباید جناحی عمل کند و باید صادقانه مسیر خود را پیش ببرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس با قدردانی از تلاش ها و فعالیت های رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، گفت: تلاش و پیگیری های بنده و فرماندار برای جذب بودجه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران در انجام رسالت خود جناحی عمل نکنند

خبرنگاران در انجام رسالت خود جناحی عمل نکنند