مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-22سياسي

رییسی: پهپاد مهاجر 10 موجب تقویت اقتدار و عزت کشور است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری به مناسبت روز «صنعت دفاعی» بازدیدی یک و نیم ساعته از نمایشگاه صنایع و تجهیزات دفاعی کشور داشت.

- رییس جمهور رونمایی از پهپاد مهاجر 10 را که نمونه ارتقا یافته پهپاد مهاجر 6 است، نتیجه خلاقیت و ابتکار دانشمندان جوان کشور دانست که باعث خوشحالی، افتخار و تقویت عزت کشور است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری به مناسبت روز صنعت دفاعی بازدیدی یک و نیم ساعته از نمایشگاه صنایع و تجهیزات دفاعی کشور داشت.

در این بازدید، سازمان های صنایع هوایی، هوافضا، دریایی، دفاعی، پژوهش های نوین دفاعی (سپند)، اتکا، صنایع الکترونیک ایران (صاایران) و سازمان جغرافیایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه آخرین دستاورد های پیشرفته و فناورانه خود را به نمایش گذاشته بودند.

انواع پهپاد های شناسایی و عملیاتی برد بلند و برد کوتاه از جمله پهپاد جدید مهاجر 10، انواع راکت ها و موشک های برد بلند و برد کوتاه از جمله موشک های قدر، قیام، خرمشهر، حاج قاسم، ابومهدی، انواع خودرو های راهکنشی از جمله مدل های ارس و طوفان، انواع محصولات رزم دریایی شامل طیف وسیعی از اژدرها، سامانه های پرتاب موشک، تجهیزات جنگ ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: پهپاد مهاجر 10 موجب تقویت اقتدار و عزت کشور است

رییسی: پهپاد مهاجر 10 موجب تقویت اقتدار و عزت کشور است