مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-13ورزشي

طلب 300 میلیون تومانی باشگاه گل ریحان به هیات فوتبال البرز


رییس هیأت فوتبال استان البرز، گفت: هیچ آثاری از باشگاه باقی نمانده است اما هیأت فوتبال استان بالغ بر سیصد میلیون تومان از باشگاه گل ریحان طلبکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، منصور بیک وردی، رییس هیأت فوتبال استان البرز، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور گرامیداشت مقام خبرنگار در محل پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی شریعتی برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، در خصوص انتخابات هیات فوتبال، گفت: بعد از گذشت دو ماه و عملکرد مثبت در هیات فوتبال نگاه مسؤولین مربوطه به هیات فوتبال تغییر کرد.

  وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از هیات فوتبال حمایت می کند، افزود: هیچ گونه اختلافی بین هیات فوتبال و اداره کل وجود ندارد و همیشه همراه هیات فوتبال بودند.

  بیک وردی با طرح این سوال که چرا استان البرز تیم در لیگ برتر یا لیگ 1 ندارد، اضافه کرد: در شرح وظایف و آیین نامه هیات فوتبال موردی در خصوص این موضوع مطرح نشده است.

  وی ادامه داد: در این خصوص مسوُولین باید پیگیر موضوع باشند تا این اتفاق در استان رخ دهد.

  بیک وردی با بیان اینکه بخشی از پیگیری ها ورزشی است، گفت: جلسات متعددی با تیم های ورزشی برگزار کردیم و با باشگاه سایپا به مرحله انعقاد قرار داد رسیدیم اما بخش دیگری مربوط به مسوُولین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 300 میلیون تومانی باشگاه گل ریحان به هیات فوتبال البرز

طلب 300 میلیون تومانی باشگاه گل ریحان به هیات فوتبال البرز