مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-13سياسي

آموزش های صنایع دستی به سربازان وظیفه ارائه خواهد شد


مراسم تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه با حضور فرمانده قرارگاه و معاون صنایع دستی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با حضور سردار محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه و مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور برگزار شد.

در همین راستا مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور اظهار کرد: ما با تمام وجود در خدمت هستیم و به تمام استان ها ابلاغ خواهد شد تا همکاری لازمه را داشته باشند.

وی افزود: ما می توانیم آموزش، فروش و… را هم فراهم کنیم تا پادگان ها و سربازان از تولید، زنده سازی برخی هنرها و… حمایت کنند و در حال حاضر بسیاری از ادارات استانی ما آموزش هایی را با پادگان ها شروع کرده اند.

جلالی با بیان اینکه سربازی یک دوره هویتی و هویت ساز است گفت: این حوزه از یک غیرت هویتی پاسداری می کند و در حال حاضر جهان آرایی مهم است و باید بتوان در این حوزه کار کرد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و از دانش، توانایی و استعدادهای جوانان استفاده کنیم، هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های صنایع دستی به سربازان وظیفه ارائه خواهد شد

آموزش های صنایع دستی به سربازان وظیفه ارائه خواهد شد