مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-28سياسي

جهان تابلوی واقعی عاشورا را ببیند


نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه جهان باید تابلوی واقعی عاشورا را ببیند، گفت: درس عاشورا این است که اگر دنیا در مقابل سیدالشهدا می ایستاد، - چون ایشان اعتقاد به خداوند متعال داشت، آن زمان هم هیچ ابایی نداشت.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر عاشورا 6 مردادماه 1402 در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بشریت باید تابلوی واقعی عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام را آن طور که باید ببیند و آن زمان است که حسین(ع) مصباح الهدی و سفینه نجات می شود.

وی با بیان اینکه در روایت ها آمده است حضور هزاران نفر در میدان برای جنگ با امام حسین علیه السلام، ترسی بر چهره ایشان وارد نکرد، ادامه داد: این درس عاشورا است اگر تمام دنیا در مقابل سیدالشهدا می ایستاد، چون ایشان خداوند متعال را به عنوان تکیه گاه داشت، به همین دلیل ابایی در میدان نداشت.

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه گفته شده است در روز عاشورا هر اندازه عرصه تنگ تر می شد، چهره امام حسین(ع) نورانی تر می شد، افزود: کلید شخصیت ایشان همان عزت است که روح اقیانوسی در انسان های با تقوا ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه نماز ظهر عاشورا در میدان نبرد بسیار مهم بود، خاطرنشان کرد: وقتی امام حسین علیه السلام برای نماز جمعه ایستاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان تابلوی واقعی عاشورا را ببیند

جهان تابلوی واقعی عاشورا را ببیند