مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-17اقتصادي

«پارسیلون» آماده واگذاری به بخش خصوصی است


کارخانه «پارسیلون» آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

- خرم آباد - استاندار لرستان گفت: کارخانه پارسیلون آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار امروز پنج شنبه در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان ضمن تبریک 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن، اظهار داشت: شرکت پارسیلون که طی سال ها مشکلات حقوقی و مسائل متعددی داشت و طی دو سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته حسابرسی ویژه پارسیلون به اتمام رسید و میزان بدهی و دارایی این مجموعه مشخص شد و هم اینک آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

وی گفت: آگهی برگزاری مزایده شرکت پارسیلون پس از طی مراحل قانونی، برای واگذاری به بخش خصوصی برای احیا و توسعه این مجموعه صنعتی در روزنامه های سراسری و محلی منتشر شده است.

استاندار لرستان، با دعوت از همه سرمایه گذاران علاقه مند در سراسر کشور برای شرکت در این مزایده، گفت: شرکت پارسیلون یکی از سرمایه های اساسی در استان و کشور است.

زیویار به اهمیت نقش اصحاب رسانه در جذب سرمایه گذار اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی های رسانه ای برای جذب سرمایه گذاران در همه بخش ها مؤثر است.

وی هدف کارگروه تسهیل را بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و مجموعه های تولیدی و اشتغال استان عنوان کرد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پارسیلون» آماده واگذاری به بخش خصوصی است

«پارسیلون» آماده واگذاری به بخش خصوصی است