مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-12سياسي

اقدامات شجاعانه از ویژگی های نیروهای نظامی ایران است


اقدامات شجاعانه از ویژگی های منحصر به فرد نیروی های نظامی ایران است.

- حجت الاسلام محمود کارگر در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده های ناوگروه 86 ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حرکت امروز شما ثمره شیرین اقدامات و مجاهدات دهه های اخیر ارتش و سپاه در دریا و به خصوص ایثار و فداکاری شهیدان سرافراز نیروی دریایی و خانواده های معزز آنهاست که باید قدردان همه آنها بود.

وی افزود: در روزهای پایانی تیرماه امسال ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) اعلام کرد آمریکا علاوه بر ارسال جنگنده های اف 35 و اف 16 و ناوشکن مجهز به موشک های هدایت شونده، بخشی از نیروهای دریایی ارتش خود را نیز برای مقابله با ایران در خلیج فارس مستقر می کند.

در چند روز گذشته نیز ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا از ورود بیش از سه هزار ملوان و سرباز آمریکایی به غرب آسیا در چارچوب طرحی که پیش تر وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) آن را اعلام کرده بود، خبر می دهد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: آمریکایی ها خوب بدانند ایران اسلامی نسبت به هرگونه اقدام تحریک آمیز و غیرقانونی به ویژه در نزدیکی مرزهایش حساس است و در طول سال های گذشته نشان داده بر سر امنیت خلیج فارس با کسی تعارف ندارد و آماده برخورد با هر نوع شیطنتی در آب های سرزمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شجاعانه از ویژگی های نیروهای نظامی ایران است

اقدامات شجاعانه از ویژگی های نیروهای نظامی ایران است