مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-25سياسي

بیش از 150 تن سرم برای ایام اربعین در ایلام ذخیره سازی شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:بیش از 97 آمبولانس در مناطق مختلف استان و بیش از 150 تن سرم برای ایام اربعین در استان ذخیره سازی شده و تمهیدات لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی اندیشیده شده است.

- جاسم محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:تمامی تمهیدات لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام برای اربعین در مرز مهران اندیشیده شده است.

  وی افزود:بیش از 97 آمبولانس نیز در مناطق مختلف استان به خصوص شهر مهران مستقر خواهد شد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: بیش از چهار نقطه در پایانه مرزی مهران برای استقرار بیمارستان های صحرایی پیش بینی شده، البته درخواست از سازمان های مختلف برای استقرار بیمارستان صحرایی، توجه به سیستم های سرمایشی در بیمارستان ها با توجه به گرمای مهران است.

  وی اظهار کرد: بیش از 150 تن سرم برای ایام اربعین در استان ایلام ذخیره سازی شده و در بحث تامین دارو و دیگر تجهیزات پزشکی تمامی نیاز ها اندیشده شده است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام مطرح کرد: با توجه به گرمای بیش از حد هوا طی ایام اربعین در شهرستان مهران، برای جلوگیری از گرمازدگی، اتاق سرد توسط عوامل اورژانس استان در مسیر های پایانه احداث می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 150 تن سرم برای ایام اربعین در ایلام ذخیره سازی شده است

بیش از 150 تن سرم برای ایام اربعین در ایلام ذخیره سازی شده است