مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-22سياسي

لزوم برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و جذاب فرهنگی برای دانشجویان


رییس جهاددانشگاهی در هفتادوسومین جلسه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی این نهاد با اشاره به مصادف شدن آغاز سال تحصیلی جدید با آغاز هفته وحدت و دفاع مقدس، - رییس جهاددانشگاهی در هفتادوسومین جلسه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی این نهاد با اشاره به مصادف شدن آغاز سال تحصیلی جدید با آغاز هفته وحدت و دفاع مقدس، بر لزوم برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و جذاب فرهنگی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های علم و فرهنگ و علم و هنر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، هفتادوسومین جلسه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی با حضور رییس جهاددانشگاهی و رییس شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و نایب رییس این شورا در سالن شهید صبوری معاونت فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه رییس جهاددانشگاهی با اشاره به مصادف شدن آغاز سال تحصیلی جدید با آغاز هفته وحدت و دفاع مقدس بر لزوم برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و جذاب فرهنگی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های علم و فرهنگ و علم و هنر تاکید کرد.

محمدحسین حسنی رییس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور توضیحاتی پیرامون ضرورت فعالیت مرکز رسانه بوم این سازمان بیان کرد و برای استفاده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و جذاب فرهنگی برای دانشجویان

لزوم برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و جذاب فرهنگی برای دانشجویان