مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-16ورزشي

اطلاع رسانی عملکرد دولت در برگزاری انتخابات پرشور موثر است


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی طی هفته دولت بر حضور پرشور مردم پای صندوق رای تاثیرگذار است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: آزادگان و اسرا عزت اسلامی، کشور، مردم و رزمندگان هستند و از راویان اعجازآور دفاع مقدس به شمار می روند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی سفر ریاست جمهور به استان اعتبارات بسیار خوبی برای استان و طرح های ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری اختصاص یافته است، افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای این است که بتوانیم اقدامات و فعالیت های انجام شده را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه اضافه کرد: دشمن تلاش می کند یاس و ناامیدی را در جامعه رواج دهد از همین رو لازم است مسئولان و دستگاه های مختلف اقدامات حقیقی خود را نشان دهند و مانع از انتشار اخبار کذب شوند.

حیدری با اشاره به اینکه تلاش کنیم در هفته دولت علاوه بر افتتاح پروژه ها از مسئولین ملی نیز جهت حضور دعوت کنیم، یادآور شد: در هفته دولت از همه ظرفیت ها برای اطلاع رسانی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی عملکرد دولت در برگزاری انتخابات پرشور موثر است

اطلاع رسانی عملکرد دولت در برگزاری انتخابات پرشور موثر است