مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30ورزشي

برخورد جدی با باشگاه های ورزشی بدون مجوز در اردستان


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: برای انجام نظارت بهتر و اینکه مردم در استفاده از خدمات هیئت های ورزشی و باشگاه ها با مشکلی مواجه نشوند باید مجوزهای لازم را دریافت کنند در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: برای انجام نظارت بهتر و اینکه مردم در استفاده از خدمات هیئت های ورزشی و باشگاه ها با مشکلی مواجه نشوند باید مجوزهای لازم را دریافت کنند در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

عباس روحانی، صبح امروز (یکشنبه، 8 مردادماه) در جلسه مشترک روسای هیئت های ورزشی شهرستان، اظهار کرد: ورزش شهرستان اردستان با وجود همه حاشیه ها و انتقادهایی که در سال گذشته بر آن وجود داشت با رشد 355 درصدی تغییرات در بخش های مختلف رتبه اول شهرستان های استان اصفهان را داشته است.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام اداره ورزش و جوانان شهرستان، افزود: پروژه زورخانه الغدیر اردستان بعد از 12 سال از آغاز ساخت، به تازگی و با 70 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل پیمانکار شده است و در این بخش با توجه به جذب کمک های خیر که انجام شده است این پروژه تکمیل و به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با باشگاه های ورزشی بدون مجوز در اردستان

برخورد جدی با باشگاه های ورزشی بدون مجوز در اردستان